soubor přílohy (43,28 KB)
Vážení rodiče,
dostal se Vám do rukou dotazník s 21 otázkami, který vznikl v souvislosti se snahou zkvalitňovat a zefektivňovat práci vedení školy i jejích učitelů. V minulosti jste se již měli možnost s podobným dotazníkem setkat. Tímto šetřením chceme mimo jiné zjistit, co se od posledního průzkumu podařilo zlepšit a na čem je potřeba i nadále pracovat.
Snažíme se, aby naše škola byla moderní, aby se do ní žáci těšili a aby si z ní odnášeli to, co skutečně očekávají. Vyplněním tohoto dotazníku nám pomůžete zjistit, jestli tomu tak skutečně je, co je potřeba změnit nebo co naší škole úplně chybí.
Dotazník je anonymní a jeho vyplnění je dobrovolné. Přesto Vás prosíme, abyste se do tohoto průzkumu zapojili.
Vyplněný dotazník můžete odevzdat v kanceláři školy nebo jej vhodit do označených schránek na chodbách školy či dát přímo učiteli. Uzávěrka je 21. května 2010.
Děkujeme za spolupráci.
Umělecká rada ZUŠ
Vybrané odpovědi označte křížkem.
Každou odpověď je možno komentovat na volném místě přímo u konkrétní otázky.
Jméno učitele / učitelky Vašeho dítěte:
Váš věk: ................... MUŽ – ŽENA
- Myslíte si, že se naše škola zapojuje do kulturního dění v městě (obci) a okolí dostatečně?
Ano
Spíše ano
Spíše ne
Ne
- Považujete propagaci školy a jejích aktivit za dostatečnou? (v místním či regionálním tisku, v televizi apod.)
Ano
Spíše ano
Spíše ne
Ne
- Líbí se Vám dramaturgie našich koncertů a vystoupení? (skladba programu, konferování)
Ano
Spíše ano
Spíše ne
Ne
- Jak hodnotíte interpretační úroveň výkonů našich žáků na koncertech?
Nízká
Dobrá
Vysoká
- S jakým přístupem se setkáváte při jednání s vedením školy při řešení různých záležitostí či problémů, při
získávání informací atd.?
Vstřícný přístup se zájmem o daný problém
Neutrální přístup
Nevstřícný přístup bez zájmu o daný problém
Nemám zkušenost
- S jakým přístupem se setkáváte při jednání s třídním učitelem při řešení různých záležitostí či problémů, při
získávání informací atd.?
Vstřícný přístup se zájmem o daný problém
Neutrální přístup
Nevstřícný přístup bez zájmu o daný problém
Nemám zkušenost
- Dostáváte ze strany školy včas a v dostatečné míře informace:
o akcích konaných naší školou?Ano
Spíše ano
Spíše ne
Ne
o vystoupení vašeho dítěteAno
Spíše ano
Spíše ne
Ne
o prospěchu a chování Vašeho dítěte?
Ano
Spíše ano
Spíše ne
Ne
- Navštěvujete webové stránky naší školy?
Ano
Ne
- Jste spokojeni s přístupem učitele(-ky) k Vašemu dítěti?
Ano
Spíše ano
Spíše ne
Ne
- Myslíte si, že učitel Vaše dítě motivuje a vytváří u něj pozitivní vztah ke studovanému oboru?
Ano
Spíše ano
Spíše ne
Ne
- Sděluje Vám Vaše dítě dojmy z výuky?
Ano
Ne
- Využíváte možnost účastnit se vyučovací hodiny Vašeho dítěte?
Ano
Ne
- Napište, jaký máte dojem z práce učitele(-ky) a z celkového průběhu hodiny (můžete využít poznatky z předchozích
otázek):
např. činorodá a tvůrčí atmosféra, detailní práce, korekce chyb, motivující předvedení díla učitelem, možnosti řešení technických a výrazových problémů… - Má Vaše dítě dostatek příležitostí k prezentaci svých studijních výsledků?
Ano
Spíše ano
Spíše ne
Ne
- Pozorujete u Vašeho dítěte pokrok ve studiu zvoleného oboru?
Ano
Spíše ano
Spíše ne
Ne
- Pozorujete na svém dítěti kladný vliv docházky do naší školy na rozvoj různých oblastí jeho osobnosti? Můžete
uvést konkrétní oblasti.
Ano
Spíše ano
Spíše ne
Ne
- Jste spokojeni s nabídkou studijních oborů (nástrojů) školy?
Ano
Spíše ano
Spíše ne
Ne
- Vypovídá esteticky interiér naší školy dostatečně o jejím uměleckém zaměření?
(Pouze pro žáky ZUŠ v … a pobočky G)Ano
Spíše ano
Spíše ne
Ne
- Myslíte si, že prostory školy (učebny, taneční a koncertní sály atd.) jsou pro výuku kapacitně, technicky i
hygienicky vyhovující? (Pouze pro žáky ZUŠ v …)
Ano
Spíše ano
Spíše ne
Ne
- Myslíte si, že Rada rodičů na naší škole pracuje efektivně a smysluplně?
Ano
Spíše ano
Spíše ne
Ne
- Napište, co se Vám na naší škole líbí a co případně postrádáte:
Děkujeme za vyplnění dotazníku.