Číslo zakázky (bude
doplněno MŠMT v případě IP, v případě GP ZS)[1]
|
46/11/39 |
Název
programu: |
Operační program Vzdělávání pro
konkurenceschopnost |
Registrační číslo
projektu |
CZ.1.07/4.1.00/06.0020 |
Název
projektu: |
„Centra podpory
inkluzivního vzdělávání“ |
Název
zakázky: |
Didaktické pomůcky pro školy |
Předmět zakázky
(služba/dodávka/stavební práce) : |
Dodávka |
Datum vyhlášení
zakázky: |
12.8.2011 |
Název/ obchodní firma
zadavatele: |
Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a
zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků |
Sídlo
zadavatele: |
Weilova 1271/6, Praha 10 - Hostivař |
Osoba oprávněná jednat
jménem zadavatele, vč. kontaktních údajů (telefon a emailová adresa) |
RNDr. Miroslav Procházka, CSc., ředitel
NÚV
tel.: 274 022
111
e-mail:
miroslav.prochazka@nuovcz |
IČ
zadavatele: |
00022179 |
DIČ
zadavatele: |
CZ00022179 |
Kontaktní osoba
zadavatele, vč. kontaktních údajů (telefon a emailová adresa): |
Kateřina Ondroušková
tel./fax.: +420 274 022 222 /
+420 274 863 380,
e-mail: katerina.ondrouskova@nuovcz |
Osoba pověřená
zadavatelskými činnostmi,
vč. kontaktních údajů (telefon a emailová adresa) |
JUDr. Zdenek Pokorný, CPS consulting,
s.r.o.
Havanská 22/194, 170 00 Praha 7 -
Bubeneč
tel.: +420 233 931 338,
e-mail: cpsconsulting@cpsconsultingcz |
Lhůta pro podávání
nabídek (data zahájení a ukončení příjmu, vč. času) |
Počátek lhůty pro podání nabídek:
12.8.2011
Konec lhůty pro podání nabídek: 19.9.2011 do 10.00
hodin
Otevírání obálek:
20.9.2011 v 10.00 hodin |
Popis předmětu
zakázky: |
Předmětem zakázky je dodávka didaktických pomůcek pro školy
zapojené do projektu CPIV.
Podrobná specifikace zakázky je součástí zadávací dokumentace –
Specifikace zakázky - příloha č. 2. |
Předpokládaná hodnota zakázky
v Kč[2]: |
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je 4 833 333,- Kč bez DPH,
5 800 000,- Kč včetně DPH |
Typ zakázky[3] |
Veřejná zakázka nadlimitní zadávaná v otevřeném řízení podle
zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen
„zákon“). |
Lhůta dodání
(zpracování zakázky)/ časový harmonogram plnění/ doba trvání zakázky |
Dodací lhůtu uvede uchazeč v nabídce.
Maximální doba dodání je do 30 dnů od podpisu
smlouvy. |
Místa dodání/převzetí
plnění: |
CPS consulting, s.r.o.,
Havanská 22/194, 170 00 Praha 7 – Bubeneč.
Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
|
Hodnotící
kritéria: |
Základním hodnotícím kriteriem pro zadání veřejné zakázky je
nejnižší nabídková cena s DPH. |
Požadavky na prokázání
splnění kvalifikace dodavatele na základě zadávací dokumentace[4]: |
Zadavatel požaduje prokázání splnění:
·
základních kvalifikačních předpokladů dle § 53
zákona
·
profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona
- Doklady prokazující splnění základních a profesních
kvalifikačních předpokladů budou předloženy v kopii (v souladu s § 57 odst. 1
zákona).
- Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních
předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno
splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů (v souladu s § 57 odst. 2 zákona).
Podrobněji v zadávací dokumentaci. |
Požadavek na uvedení
kontaktní osoby uchazeče: |
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky,
její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na písemnou
formu nabídky (včetně požadavků na písemné zpracování smlouvy dodavatelem): |
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě.
Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou
jednat jménem uchazeče.
Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací
dokumentaci. |
Povinnost uchovávat
doklady a umožnit kontrolu: |
Smlouva s vybraným dodavatelem musí zavazovat dodavatele,
aby uchovával veškeré dokumenty související s realizací veřejné zakázky v souladu s platnými
právními předpisy České republiky a Evropských společenství, nejméně do konce roku 2025, pokud český právní
systém nestanoví lhůtu delší.
Smlouva s vybraným dodavatelem musí zavazovat dodavatele,
aby umožnil všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu, z jehož prostředků je dodávka hrazena,
provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním veřejné zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k
jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z
přidané hodnoty, v platném znění). |
Další informace
k veřejné zakázce: |
Oznámení o zakázce je uveřejněno na: www.isvzus.cz; pod evidenčním
číslem: 60064067
Podrobná
specifikace údajů uvedených ve výzvě nebo další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny také
v samostatné zadávací dokumentaci, která je zpřístupněna ke stažení na:
https://www.softender.cz/detail/CPS/2043842/46/11/39 |
Didaktické pomůcky pro školy
Předmětem zakázky je dodávka didaktických pomůcek pro školy zapojené do projektu CPIV. Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je 4 833 333,- Kč bez DPH, 5 800 000,- Kč včetně DPH