Předhled realizovaných výběrových řízení
Dne 12.2.2010 bylo vyhlášeno výběrové řízení „ZAJIŠTĚNÍ KONFERENCÍ“, jehož předmětem je organizačně technické zajištění konferencí pro 8 projektů OP VK. Jedná se o výběrové řízení nadlimitní. V části věnované projektu Koncept je vítěznou firmou Integra spol. s r.o..
Proběhlo výběrové řízení „ZAJIŠTĚNÍ KONCEPČNÍHO ŘEŠENÍ V OBLASTI SLADĚNÍ VZDĚLÁVACÍ NABÍDKY S POTŘEBAMI TRHU PRÁCE, MONITORINGU DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ VČETNĚ PILOTNÍHO OVĚŘOVÁNÍ A REALIZACE VYBRANÝCH AKTIVIT V TĚCHTO OBLASTECH“, vyhlášené 1. 12. 2009, jehož předmětem je poskytování služeb spojených se zajištěním koncepčního řešení v oblasti sladění vzdělávací nabídky s potřebami trhu práce, monitoringu dalšího vzdělávání včetně pilotního ověřování a realizace vybraných aktivit v těchto oblastech. Jedná se o nadlimitní výběrové řízení. Vítězem je Národní vzdělávací fond.
Proběhlo výběrové řízení „KONCEPT - Analyticko koncepční práce v oblasti Informační a poradenský Systém“, vyhlášené 2. 12. 2009, jehož předmětem je vytvoření analyticko-koncepční studie, která na základě analýzy současné situace v oblasti informační a poradenské podpory dalšího vzdělávání (IPP DV) identifikuje její potřebné změny s ohledem na předpokládaný vývoj nových technologií a na dosažení synergického efektu propojení prozatím odděleně fungujících segmentů. Jedná se o tzv. zakázku malého rozsahu. Vítězné je konsorcium vedené firmou OK Systém.
Proběhlo výběrové řízení „DODÁVKA VÝPOČETNÍ TECHNIKY“ vyhlášené 25.9.2009, jehož předmětem plnění je uzavření rámcové smlouvy s jedním dodavatelem na dodávku výpočetní techniky, zobrazovací techniky a příslušenství pro 8 projektů OP VK ve všech krajích ČR včetně hlavního města Prahy a kmenovou činnost NÚOV. Uchazeč je povinen podat nabídku na celý předmět plnění, tzn. na všechny projekty uvedené v příloze č. 1 k výběrovému řízení. Jedná se o výběrové řízení nadlimitní a. Doba trvání zakázky začíná dnem podpisu smlouvy a končí po uplynutí čtyř let.
Vítěznou firmou je C-system a.s
Proběhlo výběrové řízení „ZAJIŠTĚNÍ KANCELÁŘSKÉHO MATERIÁLU“ vyhlášené 25.9.2009, jehož předmětem je uzavření rámcové smlouvy se třemi dodavateli na dodávku kancelářského materiálu pro 8 projektů OP VK a kmenovou činnost NÚOV ve všech krajích ČR včetně hlavního města Prahy. Jedná se o výběrové řízení nadlimitní. Časový harmonogram dodávky představuje uzavření rámcové smlouvy na dobu čtyř let. Třemi vítěznými firmami jsou Activa s.r.o, Office Centrum s.r.o., VDI Metatrans – výr. družstvo invalidů.