Publikace vydané v rámci projektu Kurikulum S vydáváme i na CD.
- Příklady dobré praxe SOŠ a SOU
- Žákovské projekty – cesta ke kompetencím: CD obsahuje publikaci včetně příloh k jednotlivým projektům.
- Průřezová témata ve výuce žáků odborných škol:Vedle dvoudílné metodické příručky jsou na CD další dvě publikace, a to Moderní odborná škola a Výukové strategie v praxi pilotních škol.
- Sociální partnerství očima zaměstnavatelů: Na CD najdete i další příklady spolupráce podniků a škol a další publikace týkající se sociálního partnerství,sborníky z konferencí a publikaciVzdělávání žáků se zdravotním postižením ve středních školách.
- Profilová maturitní zkouška v odborných školách: CD vyjde v květnu nebo v červnu 2012 a najdete na něm vedle souhrnné publikace k PMZ vydané tiskem také dílčí publikace k osmi oborům vzdělání, Metodiku tvorby ŠVP SOŠ a SOU a Modulární projektování ŠVP v odborném vzdělávání.
CD jsou spolu s publikacemi zdarma distribuována do všech odborných škol. Do rozebrání jsou k dispozici v NÚV.



Příručka CLIL ve výuce - jak zapojit cizí jazyky do vyučování otevírá možnosti integrované výuky v takovém typu
vzdělávání, ve kterém se plánuje zavést cizí jazyk nebo alespoň prvky cizojazyčné výuky v odborném předmětu.
Pojem odborný předmět používáme pro jakýkoliv vzdělávací obsah nejazykového charakteru, který je vyučován na
jakémkoliv typu a stupni vzdělávání. V příručce o CLIL (Content and Language Integrated Learning), tj. obsahově
a jazykově integrovaném vyučování, naleznete charakteristické rysy pro CLIL v českém prostředí. Snažili jsme se
vymezit důležité principy a cíle CLIL výuky. Zabýváme se také plánováním a realizací CLIL ve vyučovací hodině. Proto
jsme zahrnuli množství praktických příkladů, metodických návodů a doporučení, které by měly sloužit cílové skupině
učitelů nejazykových předmětů základních a středních škol.
Příručka si klade za úkol pomoci těm, kteří uvažují o modulové výuce a chtěli by začlenit moduly do svých školních
vzdělávacích programů nebo je využívat pro rozvíjení mobility žáků a učitelů v rámci ECVET. Příručka se obsahově
skládá ze dvou částí: V první části (kapitola 1–4) popisuje obecně vzdělávací moduly, jejich tvorbu a využití pro
zpracování ŠVP. V další části (kapitola 5) se věnuje využití a zpracování vzdělávacích modulů pro podporu mobility
žáků v rámci systému ECVET .