Spolupráce firmy Bosch a. s. se středními odbornými školami
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce firmy CZ LOKO, a. s. se středními odbornými školami
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce firmy Kermi s. r. o. se středními odbornými školami
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce firmy LINET spol. s r. o. se středními odbornými školami
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce firmy Pegast s. r. o. se středními odbornými školami
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce firmy Škoda Auto a. s. se středními odbornými školami
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce firmy United Bakeries a. s. se středními odbornými školami
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce firmy AJETO s. r. o. se středními odbornými školami
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
DEN ZDRAVÍ - Ze spolupráce střední zdravotnické a základní školy
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery; žákovský projekt: Odborný
Pomáháme zlepšovat znalosti žáků základních škol v první pomoci
Příklad dobré praxe; téma: Odborné vzdělávání, spolupráce se sociálními patnery; žákovský projekt: Odborný
Výmalba vnitřních prostor FOD – Klokánek – zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se soviálními partnery; žákovský projekt: Odborný; průřezové téma: Občan v demokratické společnosti
Kdo si hraje, nezlobí: Uspořádání akce pro děti spojené se soutěžemi a pečením velké rolády
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery; žákovský projekt: Odborný; průřezová témata: Člověk a svět práce, člověk a životní prostředí
Je libo drink? Prezentační akce pro veřejnost
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery; žákovský projekt: Odborný; průřezová témata: Člověk a svět práce, občan v demokratické společnosti
Zkušenosti ze zahraniční stáže v oboru mechanizace a služby
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
„START DO ŽIVOTA“ – šance pro děti z dětských domovů
Příklad dobré praxe; témata: Spolupráce se sociálními partnery, žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Spolupráce školy s výrobním podnikem - obráběč kovů
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Motivace žáků střední školy ke vzdělávání v technických oborech
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Hudba a tradice v Evropě – Projekt Partnerství škol
Příklad dobré praxe; témata: Spolupráce se sociálními partnery, jazykové vzdělávání; průřezové téma: Občan v demokratické společnosti
Lipová ratolest aneb Není soutěž jako soutěž
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociáními partnery
Dva slovanské jazyky v evropském společenství – Projekt na podporu multikulturního poznávání
Příklad dobré praxe; témata: Spolupráce se sociálními partnery, jazykové vzdělávání; průřezové téma: Občan v demokratické společnosti



Příručka CLIL ve výuce - jak zapojit cizí jazyky do vyučování otevírá možnosti integrované výuky v takovém typu
vzdělávání, ve kterém se plánuje zavést cizí jazyk nebo alespoň prvky cizojazyčné výuky v odborném předmětu.
Pojem odborný předmět používáme pro jakýkoliv vzdělávací obsah nejazykového charakteru, který je vyučován na
jakémkoliv typu a stupni vzdělávání. V příručce o CLIL (Content and Language Integrated Learning), tj. obsahově
a jazykově integrovaném vyučování, naleznete charakteristické rysy pro CLIL v českém prostředí. Snažili jsme se
vymezit důležité principy a cíle CLIL výuky. Zabýváme se také plánováním a realizací CLIL ve vyučovací hodině. Proto
jsme zahrnuli množství praktických příkladů, metodických návodů a doporučení, které by měly sloužit cílové skupině
učitelů nejazykových předmětů základních a středních škol.
Příručka si klade za úkol pomoci těm, kteří uvažují o modulové výuce a chtěli by začlenit moduly do svých školních
vzdělávacích programů nebo je využívat pro rozvíjení mobility žáků a učitelů v rámci ECVET. Příručka se obsahově
skládá ze dvou částí: V první části (kapitola 1–4) popisuje obecně vzdělávací moduly, jejich tvorbu a využití pro
zpracování ŠVP. V další části (kapitola 5) se věnuje využití a zpracování vzdělávacích modulů pro podporu mobility
žáků v rámci systému ECVET .