Vyzva_NOVA_k_podani_nabidky_aktualizace_zahajovaci_konference_UNIV.doc
(245,00 KB)
Priloha_c_1_Kryci_list.doc (100,50
KB)
Priloha_c._2_CP_o_splneni_ZKP.doc (166,00
KB)
Priloha_c._3_Prohlaseni_o_zavaznosti_nabidky.doc
(161,50 KB)
Specifikace:
V rámci jednodenní zahajovací konference požadujeme:
- zajištění prostor pro cca 500 účastníků zahajovací konference – prostory pro konání konference, prostory pro občerstvení a raut účastníků konference, prostory pro tiskovou konferenci;
- zajištění potřebné techniky – dataprojektor, plátno, bezdrátový mikrofon, malý mikrofon s možností připnutí na oděv, řečnický pult, ozvučení sálu, možnost tisku a kopírování podkladových materiálů v případě potřeby;
- zajištění občerstvení účastníků konference – 1 den konference: dopolední coffee break (káva, čaj, voda, džus, ovoce, sladký a slaný bufet); oběd formou rautu, který se bude skládat z teplého a studeného bufetu, nealko nápojů, zákusků, minidesertů, pečiva, kávy, čaje a ovoce. Zadavatel si vyhrazuje právo na dodatečné upřesnění. Maximální možný limit na zajištění občerstvení pro 1 účastníka na den konference je 300,-Kč (k zajištění občerstvení doporučujeme využít služeb odborné školy vyučující gastroobory);
- zajištění profesionální fotodokumentace konference,
- zajištění možnosti parkování v místě konání konference pro cca 50 osob;
Odpovedi_na_dotazy_I_www_.doc (61,00 KB)
Odpovedi_na_dotazy_II_www_.doc (53,00 KB)
Odpovedi_na_dotazy_III_www_.doc (53,50
KB)
Odpovedi_na_dotazy_IV_www_.doc (50,50 KB)